اصفهان مانند یک سکه دورو است

به گزارش جهان به نقل از فارس، رسول زرگرپور عصر امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان کشوری و استانی، سرمایه‌گذاران و هتلداران استان اظهار کرد: در حال حاضر امیدی به بودجه‌های دولتی نداریم بنابراین بایستی از منابع غیردولتی خارجی و داخلی استفاده کنیم. وی با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذاران خارجی برنامه‌های متعددی …

به گزارش جهان به نقل از فارس، رسول زرگرپور عصر امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان کشوری و استانی، سرمایه‌گذاران و هتلداران استان اظهار کرد: در حال حاضر امیدی به بودجه‌های دولتی نداریم بنابراین بایستی از منابع غیردولتی خارجی و داخلی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذاران خارجی برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است، افزود: از حدود ۶ ماه گذشته ۱۲۹ طرح را با منابع مورد نیاز ۴/۱۴ میلیارد یورو برای سرمایه‌گذاران تعیین کردیم.

استاندار اصفهان در ادامه عنوان کرد: پشت تریبون ایستادن و مشکلات را مطرح کردن، هیچ نتیجه‌ای به دنبال ندارد و از آنجایی که زمان طرح مسئله گذشته است باید به دنبال حل مشکلات بود.

وی با بیان اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بهترین بستر برای بررسی مسائل مختل در صنعت گردشگری استان است، گفت: در این بستر باید همه موضوعات کارشناسی و مورد بررسی قرار بگیرند.

زرگرپور بیان کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در طول دو سال گذشته رتبه اول را در کشور از آن خود کرده است چرا که در بررسی و رفع بسیاری از موضوعات از جمله صادرات، مالیات و … موفق عمل کرده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر آمار دقیقی از سوی مسئولان در رابطه با مشکلات هتلداران از جمله کمبود تخت در استان اصفهان وجود ندارد و همین موضوع باعث سردرگمی ما در بررسی موضوع شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌شود که کارگروه گردشگری اتاق بازرگانی، مسئولیت بررسی این موضوع را بر عهده بگیرند و تحت عنوان شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی راهکارهای خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان مسئولان دولتی از جمله متقاضیانی هستیم که توریست داخلی و خارجی به اصفهان سفر کنند و این شهر را با خاطره‌ای خوش ترک کنند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا