فروش دوربین‌های دیجیتالی سامسونگ متوقف شد

به گزارش موبنا، سامسونگ اعلام کرد به فروش دوربین‌های دیجیتالی خود در بریتانیا پایان می‌دهد و البته فروش دوربین‌های مخصوص تصویربرداری و تمام لوازم جانبی مرتبط با آن را هم متوقف می‌کند. یکی از سخنگویان این شرکت کره‌ای ضمن اعلام خبر مذکور، از پاسخ دادن به سوال خبرنگاران در مورد نحوه استقبال کاربران بریتانیایی از …

به گزارش موبنا، سامسونگ اعلام کرد به فروش دوربین‌های دیجیتالی خود در بریتانیا پایان می‌دهد و البته فروش دوربین‌های مخصوص تصویربرداری و تمام لوازم جانبی مرتبط با آن را هم متوقف می‌کند.

یکی از سخنگویان این شرکت کره‌ای ضمن اعلام خبر مذکور، از پاسخ دادن به سوال خبرنگاران در مورد نحوه استقبال کاربران بریتانیایی از دوربین‌های سامسونگ خودداری کرد. او گفت: «این یک تصمیم منطقه‌ای است و بر حسب شرایط بازار اتخاذ شده است».

لازم به ذکر است کمتر از یک ماه قبل تصمیم مشابه در کشور آلمان عملی شد و سامسونگ تمام دوربین‌های دیجیتالی خود از سطح این بازار را جمع‌آوری کرد.

چندی پیش منابع آگاه اعلام کردند که سامسونگ قصد دارد به صورت کامل از بازار جهانی دوربین‌های دیجیتال خارج شود و از هم‌اکنون تولید این دستگاه در شرکت کره‌ای سامسونگ متوقف شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا