گزارش ناظران همیشه درست نیست

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی ۳ بر ۲ برابر آلومینیوم المهدی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: واقعیت این است که مردم بندر را دوست دارم،‌چون همیشه به من احترام گذاشتند. روز بازی هم به برخی از تماشاگران گفتم که هر دو تیم برای …

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی ۳ بر ۲ برابر آلومینیوم المهدی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: واقعیت این است که مردم بندر را دوست دارم،‌چون همیشه به من احترام گذاشتند. روز بازی هم به برخی از تماشاگران گفتم که هر دو تیم برای خودم است و واقعاً برایم فرقی نمی‌کند چه نتیجه‌ای حاصل شود، چون من ۲ سال در این تیم کار کرده‌ام و خاطرات خوبی دارم. به غیر از عده‌ای محدود که البته معلوم‌الحال هستند و زمانی که سرمربی آلومینیوم هم بودم برخورد بدی با من داشتند، سایر تماشاگران بسیار با ادب و با شخصیت هستند.

وی درمورد اینکه چطور وقتی تیمش ۲ بر صفر از حریف عقب بود توانست ۳ بر ۲ برنده شود، گفت: بازیکنان ما به نوعی از ثبات تیمی رسیده‌‌اند که هیچ گاه تسلیم نمی‌شوند؛ در بازی‌های گذشته ثابت کردیم که حتی اگر دو ست هم عقب باشیم ناامید نمی‌شویم و برای هر امتیاز می‌جنگیم. به عقیده من ست دوم را نباید واگذار می‌کردیم، اما اتفاقاتی رخ داد که ۲۷ بر ۲۵ باختیم؛ در ست سوم هم ۲۴ بر ۲۱ عقب بودیم که بازیکنانم اعتماد به نفس خود را حفظ کردند و این ست را ۳۰ بر ۲۸ به سود خود رقم زدند. در ادامه هم روند بازی تغییر کرد و ما به پیروزی رسیدیم، هرچند که آرش صادقیانی در تیم حریف مصدوم شد که امیدوارم زودتر به شرایط ایده‌آل برسد.

سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به کارت‌های زرد و قرمزی که داور به بازیکنان می‌داد، خاطرنشان کرد: در کنار تیم ما همیشه مشاور باشگاه و سرپرست حضور دارند که واقعاً به تمام موضوعات تسلط دارند. فکر می‌کنم تمام اتفاقات بازی با آلومینیوم را هم دیده‌اند و در این زمینه‌ها اگر مسئولان باشگاه پاسخگو باشند بهتر است، چون وظیفه من مسائل فنی است. در باشگاه سایپا تمام وظایف تقسیم شده است و من نباید درمورد موارد حاشیه‌ای حرفی بزنم.
شهنازی در خصوص خبر سایت فدراسیون والیبال که نوشت «دیدار سایپا و المهدی ۱۶۸ دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت، اما متاسفانه با حاشیه‌های نامناسبی نیز همراه شد که سهم تیم سایپا در این حاشیه ها به مراتب بیشتر از میزبان بازی بود»، تصریح کرد: این سایت بر اساس گزارش ناظر خبر منتشر می‌کند. مسئولان تیم ما آنجا بودند و تمام موارد را زیر نظر داشتند. ناظر مسابقه برخورد خوبی با تیم ما نداشت و اگر لازم باشد اعتراض هم خواهیم کرد. داوران خط در بندر کمی مشکل‌ساز شدند و اگر باشگاه اظهارنظر کند خیلی بهتر است.

وی همچنین درمورد حاشیه‌سازی‌های ایرج مقدم، مربی تیم والیبال سایپا در این بازی، عنوان کرد: وی چندین سال است که در والیبال کار می‌کند و یکی از زحمت‌کشان این رشته است، اما بعید می‌دانم در ۲۰ سال اخیر کسی نام مقدم را همراه با حاشیه‌ای شنیده باشد. بدون شک مسائلی پیش آمده که از طریق باشگاه پیگیری خواهد شد و قطعاً تمام نکاتی که خیلی راحت از طریق ناظر گزارش می‌شود درست و واقعیت نیست. من فقط می‌توانم بگویم که “وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد”.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان گفت: اکثر بازی‌های ما ۵ سته شده و خیلی‌ها زحمت کشیدند که ما بتوانیم در این مسابقات پیروز شویم. از بازیکنان، آنالیزورها، مربیان، کادر سرپرستی و تمام افرادی که برای موفقیت سایپا تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم. مدیریت باشگاه هم همیشه حامی کادر فنی بوده و تلاش بازیکنان را می‌بیند. بازیکنان هم بسیار تلاش می‌کنند که باشگاه سایپا به جایگاه واقعی خود برسد و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا