مدیر تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ عوض شد

به گزارش موبنا، «دانگجین کو» پیش از این مدیریت مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در واحد تولید دستگاه‌های موبایلی سامسونگ را برعهده داشت و از امروز به عنوان مدیر کل این مرکز فعالیت خود را آغاز کرد. با این تغییرات «جِی‌کِی شین» مدیر اسبق مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سامسونگ برکنار شد. او از سال ۲۰۱۱ …

به گزارش موبنا، «دانگجین کو» پیش از این مدیریت مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در واحد تولید دستگاه‌های موبایلی سامسونگ را برعهده داشت و از امروز به عنوان مدیر کل این مرکز فعالیت خود را آغاز کرد.

با این تغییرات «جِی‌کِی شین» مدیر اسبق مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سامسونگ برکنار شد. او از سال ۲۰۱۱ به بعد مدیر تولید گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی در سامسونگ بود.

شین که یکی از مدیران عامل اصلی در شرکت مادر سامسونگ هم محسوب می‌شود، به دنبال کسب نتایج ضعیف در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند از سمَت خود برکنار شد و البته گفته شد که او همچنان در مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سامسونگ حضور خواهد داشت.

سامسونگ تصمیم گرفته است «جِی‌کِی شین» از این پس به عنوان مسؤول توسعه تجاری و تعیین استراتژی‌های درازمدت به فعالیت خود ادامه دهد.

این تغییرات در حالی لحاظ شده است که سامسونگ برای ابقا در موقعیت بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه جهان مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌بیند و برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دچار مشکل شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا