پیام‌های اشتباه را در وایبر پاک کنید

به گزارش موبنا، این روزها انواع ابزارهای ارتباطی از جمله واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر، تلگرام و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی اگر یک پیام متنی را در آنها به اشتباه ارسال کنید هیچ راهی وجود ندار تا بتوانید این پیام راه حذف کنید. اما وایبر در آخرین نسخه خود این امکان را فراهم می‌کند و …

به گزارش موبنا، این روزها انواع ابزارهای ارتباطی از جمله واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر، تلگرام و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی اگر یک پیام متنی را در آنها به اشتباه ارسال کنید هیچ راهی وجود ندار تا بتوانید این پیام راه حذف کنید.

اما وایبر در آخرین نسخه خود این امکان را فراهم می‌کند و با یک به‌روزرسانی جدید به مشترکان خود امکان داده است که اگر یک پیام را اشتباه ارسال کردند، بتوانند آن را حذف کنند.

برای این کار می‌بایست نسخه ۵.۶.۵ وایبر را بارگذاری کرد. این نسخه به شما امکان می‌دهد حتی اگر پیام اشتباه را فرد مقابل خوانده است، باز هم بتوانید آن را حذف کنید.

شرکت وایبر ادعا می‌کند بین تمام ابزارهای پیام‌رسان اینترنتی برای نخستین بار قابلیت مذکور را در اختیار کاربران قرار داده است.

این قابلیت می‌تواند امنیت بیشتری برای کاربران برقرار سازد تا اگر به اشتباه تصاویر شخصی یا پیام‌های نامناسب ارسال شد، بتوانند آنها را حذف کنند.

از دیگر قابلیت‌های جدید این ابزار جدید این است که به کاربران امکان می‌دهد بدون آنکه نرم‌افزار را باز کنند، به پیام‌های دریافتی پاسخ دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا