دومین عینک گوگل با طراحی متفاوت عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، نخستین مدل از این فناوری پوشدینی مانند عینک‌های معمولی ساخته شده بود و بر این اساس تکیه‌گاه آن بینی کاربر بود. ولی طراحی جدیدی که برای این عینک هوشمند در نظر گرفته شده است به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی تعادل عینک خود را بر اساس شکل و فرم سر خود …

به گزارش موبنا، نخستین مدل از این فناوری پوشدینی مانند عینک‌های معمولی ساخته شده بود و بر این اساس تکیه‌گاه آن بینی کاربر بود. ولی طراحی جدیدی که برای این عینک هوشمند در نظر گرفته شده است به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی تعادل عینک خود را بر اساس شکل و فرم سر خود تنظیم کند و به راحتی بتواند عینک را در بهترین مکان مقابل چشمان خود نگه دارد.

حق امتیاز ثبت شده در مرکز USPTO اعلام می‌داردکه این دستگاه برای دریافت، انتقال و نمایش داده مورد استفاده قرار می‌گیرد و بنابراین کارایی آن را می‌توان مانند مدل اول عینک گوگل دانست.

کاربر می‌تواند بر اساس دسته انعطاف‌پذیری که برای این عینک هوشمند در نظر گرفته شده است موقعیت آن را روی سر خود تنظیم کند تا نمایشگر عینک همواره در بهترین مکان مقابل چشمان او باشد.

البته باید گفت که اصل این حق امتیاز در سپتامبر ۲۰۱۲ توسط گوگل ثبت شد و این هفته غول اینترنتی جهان اصلاحات اساسی روی آن انجام داد.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا