راه‌اندازی نخستین مرکز ترک اعتیاد به گوشی هوشمند

به گزارش موبنا، این یک اختلال فراگیر است که باعث می‌شود فرد با مشکلات روانی عدیده مواجه شود و در چرخه روزمره زندگی خود آسیب ببیند. ولی پزشکان آمریکایی به دنبال راه‌حل‌های مختلف هستند تا این بیماری جدید را در کاربران برطرف کنند و در این راستا یک مرکز اختلالات روانی با نام Morningside Recovery …

به گزارش موبنا، این یک اختلال فراگیر است که باعث می‌شود فرد با مشکلات روانی عدیده مواجه شود و در چرخه روزمره زندگی خود آسیب ببیند.

ولی پزشکان آمریکایی به دنبال راه‌حل‌های مختلف هستند تا این بیماری جدید را در کاربران برطرف کنند و در این راستا یک مرکز اختلالات روانی با نام Morningside Recovery در این کشور راه‌اندازی شده است مبتلایان به نوموفوبیا در آن بستری می‌شوند.

در این مرکز افراد به صورت انفرادی یا گروهی تحت درمان قرار می‌گیرند و کاربرانی که به گوشی هوشمند اعتیاد پیدا کرده‌اند، با روش‌های علمی معالجه می‌شوند.

فرآیند درمانی در این مرکز رفتاردرمانی شناختی را شامل می‌شود که بر اساس آن فرد بر اساس استانداردهای روانشناسی مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شدت اختلالات او سنجیده می‌شود.

زمانی که بیمار وارد این مرکز می‌شود، گوشی هوشمند از او گرفته می‌شود و دیگر روش‌های ارتباطی نیز به صورت محدود در اختیار او قرار می‌گیرند.

کارشناسان این مرکز معتقدند که اگر میزان استفاده از گوشی هوشمند و ارتباط با دنیای خارج را محدود کنند، می‌توانند اعتیاد به گوشی هوشمند را در بیماران خود از بین ببرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا