اسامی شرکت‌‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ ۲۱

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که علی‌رغم چالش‌های ایجاد شده برای آن طی سال‌های اخیر، همه ساله با حضور دست اندرکاران این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار …

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که علی‌رغم چالش‌های ایجاد شده برای آن طی سال‌های اخیر، همه ساله با حضور دست اندرکاران این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

در الکامپ آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌گردد و فرصتی برای تبادل نظر و مذاکره شرکت کنندگان در آن فراهم می‌کند.

این نمایشگاه در فاصله ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه برگزار می‌شود و حداقل فرصتی خواهد بود تا فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور بتوانند با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعاملات خود را ارتقا دهند.

پیش‌ از این معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از حضور قدرتمند دولت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ خبر داده و اعلام کرده بود: وزارت ICT از برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌یکم که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور متولی برگزاری آن است حمایت می‌کند.

قرار است برخلاف روال سال گذشته، این نمایشگاه با حضور حداکثری فعالان حوزه ICT اعم از خصوصی و دولتی برگزار شود و لذا سالن ۴۱ به عنوان سالن دولت الکترونیکی به منظور حضور دستگاه‌‌ها و نهادهای دولتی و عمومی اختصاص داده شده است.

حال با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی شرکت‌ها برای حضور در این رویداد بزرگ ICT، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اسامی شرکت‌کنندگان قطعی در این نمایشگاه را منتشر کرده که از اینجا قابل دسترسی است.

براساس این لیست حضور ۱۸۸ شرکت فناوری اطلاعات محرز شده است.

۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا