نمایشگر آیفون ۸ را سامسونگ می‌سازد

به گزارش موبنا، برخی منابع خبری اعلام کردند که شرکت اپل تصمیم خود را برای خروج از بازار جهانی نمایشگرهای LCD نهایی کرده است و ترجیح می‌دهد تولید نمایشگرهای مورد نیاز خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند. این بار یکی از مدیران ارشد مرکز Samsung Display به عنوان بازوی اصلی تولید نمایشگرهای سامسونگ خبر …

به گزارش موبنا، برخی منابع خبری اعلام کردند که شرکت اپل تصمیم خود را برای خروج از بازار جهانی نمایشگرهای LCD نهایی کرده است و ترجیح می‌دهد تولید نمایشگرهای مورد نیاز خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند.
این بار یکی از مدیران ارشد مرکز Samsung Display به عنوان بازوی اصلی تولید نمایشگرهای سامسونگ خبر مذکور را تایید کرد و توضیح داد که آیفون‌های بعدی به احتمال قوی به نمایشگرهای OLED ساخت شرکت سامسونگ مجهز می‌شوند.

Apple LCD
او گفت: «مرکز تولید نمایشگرهای سامسونگ به تازگی مذاکراتی را با اپل انجام داده است تا تولید نمایشگرهای کوچک OLED آن را برای مدل‌های بعدی آیفون در اختیار بگیرد. این آیفون‌ها احتمالا از سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار می‌شوند و بر این اساس کاربران در آيفون ۸ می‌توانند تصاویر را در نمایشگرهای سامسونگ تماشا کنند».
اینکه یکی از مدیران ارشد سامسونگ خبر مذکور را منتشر کرده است می‌تواند معتبر باشد. به گفته چند مدیر دیگر کره‌ای، این یک اقدام استراتژیک در شرکت اپل محسوب می شود و آغاز همکاری با بزرگترین رقیب خود یعنی سامسونگ می‌تواند نتایج فراوانی برجا بگذارد.
یکی دیگر از مدیران سامسونگ در این خصوص توضیح داد: «نمایشگرهای OLED سامسونگ به صورت گسترده در سری گوشی‌های Galaxy این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی درخواست بازار جهانی برای خرید این گوشی‌ها کم است. زیرا سیاست‌های حضور در بازار جهانی در حال تغییر است. مرکز تولید نمایشگرهای سامسونگ نیازمند آن است که از روش‌های دیگر محصولات خود را به صورت گسترده عرضه کند».
۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا