افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد

سید پرویز فتاح در مورد افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزود: صحبت‌هایی در این خصوص با دولت انجام شده و با توجه به اینکه بودجه سال ۹۵ در حال تدوین است، با دولت برای افزایش مستمری مددجویان مذاکره خواهیم کرد. وی گفت:  از نظر ما هر چه مستمری بیشتر اضافه شود بهتر است، …

سید پرویز فتاح در مورد افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزود: صحبت‌هایی در این خصوص با دولت انجام شده و با توجه به اینکه بودجه سال ۹۵ در حال تدوین است، با دولت برای افزایش مستمری مددجویان مذاکره خواهیم کرد.

وی گفت:  از نظر ما هر چه مستمری بیشتر اضافه شود بهتر است، اما دولت ملاحظات بودجه‌ای و درآمد خاص خود را دارد.

فتاح در مورد حداقل افزایش مستمری نیز اظهار داشت: ما پیشنهاد افزایش حداقل ۲۰ درصدی را اعلام کرده‌ایم، اما بر اساس مشکلات اقتصادی دولت فکر نمی‌کنم قادر باشد این مبلغ را افزایش دهد و به اندازه سطح افزایش کل بودجه، دولت قادر خواهد بود مستمری را اضافه کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد تسهیلات وام‌های اشتغالزایی نیز گفت: این تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخت نیز هستیم و با همکاری دولت و بانک ها امیدواریم امسال وضعیت وام‌های اشتغالزایی بهتر از سالهای قبل باشد.

فتاح همچنین به طرح تفکیک وظایف کمیته امداد و بهزیستی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در مجلس در کمیسیون مورد نظر در حال بحث و بررسی است.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا