اتحادیه اروپا و ترکیه درباره بحران مهاجرت نشست برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا گزارش داد: هنوز برپایی این نشست کاملا قطعی نشده ولی کمیسیون اروپا خواستار آن شده است که این نشست حتما روز یک‌شنبه آینده برگزار شود. این مقام اتحادیه اروپا گفت: موضوع از سرگیری مذاکرات پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا …

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا گزارش داد: هنوز برپایی این نشست کاملا قطعی نشده ولی کمیسیون اروپا خواستار آن شده است که این نشست حتما روز یک‌شنبه آینده برگزار شود.

این مقام اتحادیه اروپا گفت: موضوع از سرگیری مذاکرات پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا و نیز کاستن از ورود موج آوارگان به قاره اروپا، به نوعی به یک معامله میان آنکارا و کمیسیون اروپا بدل شده است.

رهبران سیاسی اروپا در نشست دوازدهم نوامبر در پایتخت کشور مالت، در مورد دعوت از رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهوری ترکیه به نشست بررسی بحران مهاجرت در قاره اروپا به توافق رسیدند.

کمیسیون اروپا پیشنهاد داده است طی دو سال آینده، سه میلیارد یورو به ترکیه برای مدیریت دو میلیون آواره سوری که به این کشور آمده‌اند، پرداخت شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا