فوتبالیست های این مدلی هم داریم

به گزارش سرویس ورزشی “جام نیوز”، درحالی که بسیاری از علاقمندان به فوتبال تصور می کنند همه فوتبالیست ها افرادی پرحاشیه هستند که با دستمزدهای آنچنانی دنبال مسایل بعضا غیراخلاقی می روند و کمتر سراغ مسائل فرهنگی و اعتقادی می روند، اما اقدام گلر تیم ملی خلاف این ذهنیت را نشان می دهد. علیرضا بیرانوند …

به گزارش سرویس ورزشی “جام نیوز”، درحالی که بسیاری از علاقمندان به فوتبال تصور می کنند همه فوتبالیست ها افرادی پرحاشیه هستند که با دستمزدهای آنچنانی دنبال مسایل بعضا غیراخلاقی می روند و کمتر سراغ مسائل فرهنگی و اعتقادی می روند، اما اقدام گلر تیم ملی خلاف این ذهنیت را نشان می دهد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه سئول با همه سختی هایش به اقامه نماز اول وقت پرداخت. خیلی های دیگر از فوتبالیست ها هم چنین کارهای فرهنگی و اعتقادی را انجام می دهند اما تصویرشان منتشر نمی شود یا اینکه کمتر چنین عکس هایی از آنها به چاپ می رسد یا در رسانه ها بازتاب پیدا می کند. امیدواریم با انتشار چنین تصاویری، نسل جوان هم که این ستاره ها را الگوی خود قرار داده؛ دریابد که فوتبال و فوتبالیست تنها حاشیه و جنجال نیست و می شود در کنار ستاره بودن ایمان قوی و اعتقادی محکم داشت.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا