بارش شدید برف در جاده چالوس

رییس پلیس راه استان البرز ترافیک جاده کرج – چالوس را سنگین و پرحجم اعلام کرد و گفت که بارش شدید برف مشکل ترافیک را مضاعف کرده است. سرهنگ رضا اکبری جاده کرج – چالوس از جنوب به شمال از تونل شماره یک تا تونل ۵ شاهد ترافیک سنگین و حجم متراکم خودروها است. وی …

رییس پلیس راه استان البرز ترافیک جاده کرج – چالوس را سنگین و پرحجم اعلام کرد و گفت که بارش شدید برف مشکل ترافیک را مضاعف کرده است.
سرهنگ رضا اکبری جاده کرج – چالوس از جنوب به شمال از تونل شماره یک تا تونل ۵ شاهد ترافیک سنگین و حجم متراکم خودروها است.

وی خاطرنشان کرد: همه راه های مواصلاتی استان البرز شاهد بارش باران است و در جاده کرج – چالوس از دیزین تا کندوان بارش شدید برف را شاهد هستیم و بر این اساس احتیاط رانندگان هنگام عبور از این مسیر ضروری است.

رییس پلیس راه استان البرز از مسافران جاده چالوس خواست وسایل زمستان به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو مطمئن بوده و سوخت کافی در خودرو خود داشته باشند.

سرهنگ اکبری درباره وضعیت فعلی آزادراه تهران – کرج – قزوین نیز گفت: لاین شمالی آزادراه تهران – کرج – قزوین از شهرک خاتم تا پل فردیس و از پل فردیس تا مهرویلا سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: در لاین جنوبی نیز ازترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و از پل فردیس تا کلاک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

اکبری افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی بویژه جاده چالوس که درحال بارش برف است الزامی بوده و درصورت عدم داشتن زنجیر چرخ علاوه بر اعمال قانون ازادامه تردد جلوگیری می شود .

وی همچنین از رانندگان بویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

استان البرز دارای یکهزارو۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا