آخوندی: مترو فرودگاه امام امنیت ندارد

عباس آخوندی در بازدید از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: مترو فرودگاه دارای نقص فنی است و باید شش متر از جاده فاصله داشته باشد که در برخی جاها این مورد رعایت نشده است. وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: ترمینال سلام با ظرفیت شش میلیون مسافر در سال تا آذر ۹۵ به …

عباس آخوندی در بازدید از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: مترو فرودگاه دارای نقص فنی است و باید شش متر از جاده فاصله داشته باشد که در برخی جاها این مورد رعایت نشده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: ترمینال سلام با ظرفیت شش میلیون مسافر در سال تا آذر ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: با تکمیل ترمینال های فرودگاه بین المللی امام خمینی ظرفیت جابجایی مسافر در این ترمینال ها به بیش از سی میلیون مسافر در سال خواهد رسید.

آخوندی افزود: کار سرمایه گذاری و فراخوان سرمایه گذاری برای ساخت ترمینال ایران شهر آذر امسال آغاز می شود و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برای این طرح سرمایه گذاری خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر فرودگاهی فرودگاه بین المللی امام خمینی دو منطقه ویژه اقتصادی و آزاد راه اندازی خواهد شد که واگذاری زمین در این مناطق به صورت اجاره درازمدت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ترمینال سلام تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت کار داشته است ، گفت : اجرای طرح های توسعه ای فرودگاه بین المللی امام خمینی از اولویت های ماست.

وی همچنین به طرح توسعه فرودگاه مشهد اشاره کرد و گفت: به زودی برای اجرای طرح های توسعه ای فرودگاه مشهد نیز سرمایه گذاری خواهد شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا