توسعه شبکه مخابرات میناب با پرداخت بدهی مشترکین تلفن‌های ثابت

نوراله قورچی زاده با اشاره به کمبود اعتبارات و تجهیزات شرکت مخابرات در این شهرستان اظهار داشت: مشترکین تلفن‌های ثابت با پرداخت بدهی می توانند به توسعه شبکه مخابرات در میناب کمک کنند. رئیس مخابرات میناب با اشاره به بدهی ۸ میلیاردی مشترکین دولتی تلفن ثابت در این شهرستان گفت: بدون پرداخت مطالبات، توسعه خدمات …

نوراله قورچی زاده با اشاره به کمبود اعتبارات و تجهیزات شرکت مخابرات در این شهرستان اظهار داشت: مشترکین تلفن‌های ثابت با پرداخت بدهی می توانند به توسعه شبکه مخابرات در میناب کمک کنند.
رئیس مخابرات میناب با اشاره به بدهی ۸ میلیاردی مشترکین دولتی تلفن ثابت در این شهرستان گفت: بدون پرداخت مطالبات، توسعه خدمات مخابراتی در میناب امکان پذیر نیست.
وی در ادامه عدم تامین تجهیزات مورد نیاز برای رفع خرابی ها و خسارات وارد شده به تاسیسات مخابرات را از مهمترین مشکلات این شرکت در میناب عنوان کرد و افزود: حجم بالای بدهی مشترکان تلفن‌های ثابت در شهرستان میناب با مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد ریال این شرکت را در ارائه خدمات به شهروندان با مشکل جدی روبه‌رو ساخته است.
قورچی زاده با اشاره به عدم پرداخت مطالبات شرکت مخابرات توسط برخی از ادارات دولتی در میناب تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اداری مستقر در شهرستان بیشترین بدهی را به این شرکت دارند که تاکنون برای پرداخت آن اقدامی نکرده‌اند.
مدیر مخابرات میناب در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فرمانده جدید انتظامی میناب به دلیل تدابیر جدید در شهرستان تصریح کرد: با تشدید گشت زنی‌ها و برخورد با سارقان کابل و تجهیزات مخابرات در میناب آمار سرقت ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
وی در پایان با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده بین دو دستگاه به‌دنبال ریشه‌کنی این معضل در شهرستان هستیم اظهار داشت: با حضور فعال نیروهای سختکوش انتظامی در محله‌ها و همچنین افزایش برنامه‌های فرهنگی برای روشن‌گری و فرهنگ‌سازی این مهم در آینده‌ای جدید امکان پذیر می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا