انتقاد از دژاگه در روزی که فیفا او را بهترین بازیکن تمام مسابقات دانست

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر یک ترکمنستان را شکست داد که گل آخر شاگردان کروش را اشکان دژاگه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این اولین گل اشکان دژاگه در شرایطی بود که کاپیتانی تیم را هم برعهده داشت. اشکان دژاگه که از زمان حضورش در تیم ملی ایران معمولا جزو …

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر یک ترکمنستان را شکست داد که گل آخر شاگردان کروش را اشکان دژاگه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این اولین گل اشکان دژاگه در شرایطی بود که کاپیتانی تیم را هم برعهده داشت. اشکان دژاگه که از زمان حضورش در تیم ملی ایران معمولا جزو یاران کلیدی تیم ملی بوده، در مسابقه با ترکمنستان هم عملکرد خوبی داشت.
او حتی توسط سایت فیفا هم به عنوان بهترین بازیکن تمام مسابقات دیروز معرفی شده است. سایت فیفا در گزارش بازی های انتخابی جام جهانی دیروز، اشکان را بهترین بازیکن در کل بازی ها دانست و از عملکرد او تمجید کرد. حالا جالب است که در چنین روزی، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال ایران گفته که دژاگه دیگر خوب بازی نمی کند! این البته اولین بار نیست که تحلیل های فوتبالی بیژن ذوالفقارنسب اشتباه از آب درمی‌آید. او زمانی هم از برانکو و تیمش انتقاد کرد که پرسپولیس در همان مسابقه حریف را برد.
جالب اینجاست که انتقاد از اشکان دژاگه در شرایطی اتفاق افتاد که این بازیکن همواره جزو تاثیرگذارترین بازیکنان ایران است و اگر گل هم نزند، با سبک فوتبالش کمک بزرگی به تیم کروش می کند و تاثیری غیر قابل چشم پوشی در زمین دارد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا