قتل عام خانواده بخاطر بارداری همسر

به گزارش \”گام نیوز\”، شانیکا مادر دو کودک ۱ساله و ۳ ساله بود و فرزند دیگری را نیز باردار بود، جوزپه همسر شانیکا، وقتی خبر باداری ۴ ماهه او را متوجه می شود، در خواست سقط بچه را از همسرش می کندو وقتی مخالفت شانیکا را می بیند، او را به مرگ و خشونت تهدید …

به گزارش \”گام نیوز\”، شانیکا مادر دو کودک ۱ساله و ۳ ساله بود و فرزند دیگری را نیز باردار بود، جوزپه همسر شانیکا، وقتی خبر باداری ۴ ماهه او را متوجه می شود، در خواست سقط بچه را از همسرش می کندو وقتی مخالفت شانیکا را می بیند، او را به مرگ و خشونت تهدید می کند.
بر اساس گزارش پلیس؛ جوزپه همسرش را با شلیک دو گلوله به قتل رساند.شدت جراحت باعث سقط نوزاد نیز می شود. دو فرزند دیگر شانیکا که یک ساله و سه ساله بودند، با اصابت ۸ گلولهبه طرز وحشیانه ای قتل عام میشوند.
پلیس محلی گرجستان در اداامه افزود؛ جوزپه در اظهارات خود گفت:” باعث این فاجعه شانیکاست . من فرزند دیگری نمی خواستم و فقط از شانیکا خواستم او را سقط کند،اما او اصرار من را جدی نگرفت.”
پلیس در پایان گفت : جوزپه دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد تا قاضی برای این پدر سنگدل تصمیم بگیرد.
باشگاه خبرنگاران
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا