اصول لذت بردن از رابطه جنسی

یکی از سوالاتی که اغلب زوجین می‌پرسند این است که چطور می‌توان هنگام رابطه جنسی بیشترین لذت را برد؟ دلیل اصلی اینکه بسیاری از زوجین در زندگی جنسی‌شان هیجانی نمی‌بینند این است که در لحظه برقراری رابطه جنسی به لحاظ روانی حاضر نیستند. خیلی از شما در طول روز با سرعت فوق العاده‌ای به کارهای‌تان …

یکی از سوالاتی که اغلب زوجین می‌پرسند این است که چطور می‌توان هنگام رابطه جنسی بیشترین لذت را برد؟

دلیل اصلی اینکه بسیاری از زوجین در زندگی جنسی‌شان هیجانی نمی‌بینند این است که در لحظه برقراری رابطه جنسی به لحاظ روانی حاضر نیستند.

خیلی از شما در طول روز با سرعت فوق العاده‌ای به کارهای‌تان می‌رسید و وقتی به خانه می‌رسید با خودتان فکر میکنیدچرا باید بر لذات جنسی ام تمرکز کنم و آنها را به آهستگی و با طمانینه انجام دهم! برای داشتن رابطه جنسی با تمرکز و توجه کامل باید به چند نکته توجه کنید.

آنچه در این راه به دست می‌آورید قدر بدانید و به سمت موفقیت بروید

نوشته های مشابه

آیا درباره کارهایی که باید انجام دهید استرس دارید؟ آیا شما به سختی رابطه جنسی را در اولویت‌های زندگی‌تان قرار می‌دهید؟

بعد از آنکه فهمیدید چه نوع استرسی انرژی ذهنی شما را می‌گیرد اقدامات فعال برای به حداقل رساندن آن را انجام دهید. تلفن همراه و کامپیوترتان را خاموش کنید و برنامه‌های روز بعد را بنویسید.

نگاهی صادقانه به توقعات‌تان از زندگی جنسی داشته باشید

آیا زمانی که هیچ تمایلی ندارید خودتان را مجبور به داشتن رابطه جنسی می‌کنید؟ ایا چیزهایی هست که به خودتان اجازه انجامشان را در حین رابطه جنسی نمی‌دهید یا چیزهایی می‌خواهید که نمی‌توانید آنها را از همسرتان بخواهید؟

اجازه ندهید قواعد به شما بگوید که چه زمان و چگونه رابطه داشته باشید. اجبار نقطه مقابل لذت بردن است.

مهارت‌های جنسی‌تان را بیشتر کنید

رابطه جنسی خوب تدریس نمی‌شود اما اگر احساس خوبی از داشتن رابطه جنسی با همسرتان نمی‌کنید، بدون شک ذهن‌تان جای دیگری می‌رود.

خوشبختانه یادگیری رابطه جنسی خوب، می‌تواند برای‌ هر دوی شما سرگرم کننده باشد. شما می‌توانید با هم کتاب بخوانید، موسیقی گوش دهید، کارگاه‌های آموزشی بروید یا حتی از مشاور کمک بگیرید.

تمرین کنید که بیرون از رختخواب هم در زمان حال باشید

در لحظه حاضر بودن مانند هر مهارت دیگری نیاز به رشد و توسعه دارد. برای بیشتر مردم یادگیری اینکه در فعالیت‌هایی به جز رابطه جنسی در لحظه حاضر باشند، راحت‌تر است.

سعی کنید چند بار در روز به مدت ۵ دقیقه بنشینید و در یک جای بی سر و صدا به دنیای  درون‌تان توجه کنید. تمرین کنید که هنگامی که در حال حرکت هستید مانند زمانی که در خیابان قدم می‌زنید یا حتی در حال ورزش کردن هستید، به بدن‌تان توجه کنید.

به تدریج خودتان را در لحظه حرکت دهید و به آرامی به عقب برگردید

به طور کلی حرکت به داخل یا خارج از آگاهی و هشیاری طبیعی است. شما قطعا در اینکه حواس‌تان را برای لحظه‌ای پرت کنید موفق‌تر خواهید بود تا اینکه تلاش کنید در لحظه به موضوع مشخصی فکر نکنید. وقتی می‌بینید ذهنتان دارد به سمت و سوی دیگری می‌رود یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید توجه‌تان را به لحظه حال جلب کنید. بر احساسات‌تان تمرکز کنید و از همسرتان بخواهید کمی فرصت دهد.

حواس پرتی حین رابطه جنسی خسته کننده است اما زمان گذاشتن برای علت یابی می‌تواند تجربه باارزشی باشد. توسعه‌ مهارت‌هایی که با کمک آنها بتوانید در لحظه لذت ببرید، می‌تواند انجام رابطه جنسی را لذتبخش کند.

۱۷۹/

دکمه بازگشت به بالا