سه میلیارد ریال پارچه قاچاق در اراک کشف شد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: ماموران با اطلاع از موضوع قاچاق برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند و گروهی از آنان در محور مورد نظر اسقرار یافتند و یک دستگاه کامیون را در ورودی اراک متوقف کردند. وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدارهفت هزار …

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: ماموران با اطلاع از موضوع قاچاق برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند و گروهی از آنان در محور مورد نظر اسقرار یافتند و یک دستگاه کامیون را در ورودی اراک متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدارهفت هزار و ۳۰۰ کیلوگرم پارچه شامل ۵۵ کیسه چرم مصنوعی، ۴۵ کیسه پلی استر رنگی به وزن ۲۳هزار و ۲۶۰ کیلو انواع پارچه پیراهنی و چادری کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
سرهنگ حسینی افزود: ورود کالاهای قاچاق به جامعه ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند و مبارزه با این کالاها به عنوان یکی از اولویت های مهم ناجا است.
از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

***کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی در فراهان
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان استان مرکزی نیز از کاهش ۳۰ درصدی تصافات فوتی و رشد ۵۲ درصدی توقیف خودرو وموتورسیکلت های متخلف از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ صفر علی روشنایی افزود:از ابتدای امسال فعالیت گسترده ای در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، انضباط ترافیکی، آموزش فرهنگ ترافیک و جلب مشارکت های مردمی در سطح شهرستان فراهان صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته، ۳۰ درصد کاهش تصادفات فوتی و پنج درصد کاهش مصدومان حوادث رانندگی، نسبت به مدت مشابه سال قبل از طریق آموزش های همگانی و اطلاع رسانی و برخورد قاطع و مناسب با رانندگان متخلف و تعامل و همکاری شهروندان با پلیس نتیجه شده است.
فراهان دارای دو بخش مرکزی و خنجین، یکی از ۱۲ شهرستان استان مرکزی است که در سال ۱۳۸۹ به طور رسمی در تقسیمات کشوری شهرستان شد.
منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا