مدل ویژه iPad Pro با بدنه‌ای از طلای سرخ و زرد

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی به صورت همزمان وارد ۴۰ کشور می‌شود و قیمت پایه آن هم ۷۹۹ دلار اعلام شده است که البته بسته به امکانات داخلی این قیمت افزایش میابد. اما به هر حال اگر قصد دارد این رایانه لوحی را به صورت کاملا منحصر به فرد خریداری کنید، مدل ویژه آن …

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی به صورت همزمان وارد ۴۰ کشور می‌شود و قیمت پایه آن هم ۷۹۹ دلار اعلام شده است که البته بسته به امکانات داخلی این قیمت افزایش میابد.

اما به هر حال اگر قصد دارد این رایانه لوحی را به صورت کاملا منحصر به فرد خریداری کنید، مدل ویژه آن با بدنه‌ای از جنس طلا ساخته شده است.

گروهی از کارشناسان سه مدل ویژه از رایانه لوحی iPad Pro را تولید کرده‌اند. نخستین مدل آن بدنه‌ای از جنس طلای زرد دارد، مدل دیگر از پلاتین ساخته شده است و مدل سوم هم با طلای سرخ عرضه می‌شود.

مدل iPad Pro با طلای زرد بین این سه محصول از همه ارزان‌تر است. برای این دستگاه با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی قیمت ۱۸۵۵ پوند در نظر گرفته شده است و در مقابل برای خرید مدل ویژه با بدنه‌ای از طلای سرخ می‌بایست هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۲۰ پوند را پرداخت کرد.

مدل دیگر این رایانه لوحی بزرگ با بدنه‌ای از جنس پلاتین هم ۱۹۷۰ پوندقیمت‌گذاری شده است. تمام این مدل‌ها امکانات داخلی مشابه دارند و شما می‌توانید بخش جلوی بدنه آنها را به رنگ مشکی یا سفید انتخاب کنید.

تمام این مدل‌های iPad Pro از شبکه مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی می‌کنند و پیش‌فروش آنها به این گونه است که می‌بایست ۵۰ درصد قیمت محصول از همان ابتدا پرداخت شود.

این محصول آخرین تبلت ساخته شده در شرکت اپل محسوب می‌شود که نمایشگر ۱۲.۹ اینچی دارد و تصاویر در آن با کیفیت ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا