۸۰ درصد کاربران هر روز گوشی خود را شارژ می‌کنند

به گزارش موبنا، در این نظرسنجی از ۲۵۷۲ کاربر سوال شد هر چند وقت یکبار برای شارژ دستگاه موبایلی خود اقدام می‌کند و بخش اعظم آنها پاسخ دادند که هر روز این کار را انجام می‌دهند و روزانه بیش از یک بار گوشی خود را شارژ می‌کنند. طبق نتایج حاصل از این نظرسنجی مشخص شد …

به گزارش موبنا، در این نظرسنجی از ۲۵۷۲ کاربر سوال شد هر چند وقت یکبار برای شارژ دستگاه موبایلی خود اقدام می‌کند و بخش اعظم آنها پاسخ دادند که هر روز این کار را انجام می‌دهند و روزانه بیش از یک بار گوشی خود را شارژ می‌کنند.

طبق نتایج حاصل از این نظرسنجی مشخص شد فقط ۱۴ درصد کاربران یک روز درمیان برای شارژ گوشی هوشمند خود اقدام می‌کنند و اینها جزء آن دسته از افرادی هستند که کمتر گوشی خود را به مورد استفاده قرار می‌دهند.

بررسی‌ها همچنین نشان داد کاربرانی که سری گوشی‌های هوشمند Xperia سونی را مورد استفاده قرار می‌دهند، کمتر از بقیه سراغ شارژر می‌روند.

همچنین کمتر از ۴ درصد کاربران هم گزارش دادند که هر سه روز یک بار گوشی هوشمند خود را شارژ می‌کنند. البته این مسئله مربوط به کاربرانی می‌شود که گوشی آنها باتری با توان بیشتر از ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا