۲۰۱۶، سال فناوری‌های پوشیدنی

به گزارش موبنا، در سال ۲۰۱۵ میلادی گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین نقش را در بازار جهانی داشتند و بیشترین نوآوری‌ها پیرامون آنها عرضه می‌شود. ولی پیش‌بینی شده است در سال ۲۰۱۶ این شرایط تغییر کند و فناوری‌های پوشیدنی توجه همگان را به خود جلب کنند. شرکت کوالکام که بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی در جهان محسوب می‌شود …

به گزارش موبنا، در سال ۲۰۱۵ میلادی گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین نقش را در بازار جهانی داشتند و بیشترین نوآوری‌ها پیرامون آنها عرضه می‌شود. ولی پیش‌بینی شده است در سال ۲۰۱۶ این شرایط تغییر کند و فناوری‌های پوشیدنی توجه همگان را به خود جلب کنند.

شرکت کوالکام که بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی در جهان محسوب می‌شود دو سال قبل برای نخستین بار مسابقه جهانی XPrize  را با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیون دلار برگزار کرد.

در این مسابقه از همه مردم جهان خواسته شد نوآوری‌های خود در زمینه گوشی‌های هوشمند را ارایه دهند تا در صورت برنده شدن جوایز نقدی بزرگ را دریافت کنند.

هم‌اکنون شرکت کوالکام اعلام کرد مسابقه بعدی در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶ برگزار می‌شود و طی آن کاربران باید بهترین نوآوری‌ها و ایده‌های خود را در مورد فناوری‌های پوشیدنی ارایه کنند.

به جز این شرکت، دیگر فعالان عرصه محصولات الکترونیکی نیز سرمایه‌گذاری‌های گسترده انجام داده‌اند تا بتوانند در سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت گسترده در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی گام بردارند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا