فایرفاکس جدید جلوی انتشار آگهی‌ها را می‌گیرد

به گزارش موبنا، مرورگر اینترنتی فایرفاکس پیش‌ از این نمی‌توانست با آگهی‌های اینترنتی ناشناخته مقابله کند و جلوی انتشار آنها را بگیرد. کاربران برای جلوگیری از انتشار این آگهی‌افزارها مجبور بودند افزونه AdBlock Plus را روی آن نصب کنند. ولی موزیلا می‌گوید نسخه جدید مرورگر اینترنتی آن برای جلوگیری از انتشار آگهی‌ها به هیچ افزونه‌ای …

به گزارش موبنا، مرورگر اینترنتی فایرفاکس پیش‌ از این نمی‌توانست با آگهی‌های اینترنتی ناشناخته مقابله کند و جلوی انتشار آنها را بگیرد. کاربران برای جلوگیری از انتشار این آگهی‌افزارها مجبور بودند افزونه AdBlock Plus را روی آن نصب کنند.

ولی موزیلا می‌گوید نسخه جدید مرورگر اینترنتی آن برای جلوگیری از انتشار آگهی‌ها به هیچ افزونه‌ای نیاز ندارد.

در این مرورگر اینترنتی قابلیت ویژه‌ای موسوم به Private Browsing منتشر شده است که یکی از حالت‌های مرورگر محسوب می‌شود و کاربر با فعال کردن آن می‌تواند به صورت خودکار جلوی انتشار آگهی‌ها را بگیرد.

این قابلیت جدید می‌تواند محتوای آگهی‌ها و سایت‌های اینترنتی را تحلیل کند تا دسترسی کاربر به سایت‌های اصلی فراهم باشد. شرکت موزیلا توضیح داد که این قابلیت مبتنی بر رفتارهای اینترنتی کاربران فعالیت می‌کند.

نسخه جدید مرورگر اینترنتی موزیلا «فایرفاکس ۴۲» نام دارد و قابلیت‌های دیگری را هم شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به باز کردن آدرس‌های اینترنتی ارایه شده در ابزارهای اندرویدی مختلف، جست‌وجوی اینترنتی بر اساس دسترسی گروه‌های سنی و ایجاد دسترسی محدود روی رایانه‌های لوحی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا