فهرست سوپراستارهای آینده فوتبال از نگاه رونالدو

کریستیانو رونالدو ۳۰ ساله در سال ۲۰۰۳ به عنوان بازیکنی مستعد تنها در ازای ۱۲ میلیون پوند به منچستریونایتد ملحق شد و در این تیم پله‌های ترقی را طی کرد و در نهایت بازی‌های درخشان او سبب شد تا در سال ۲۰۰۹ رئال‌مادرید در ازای ۸۰ میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. این مهاجم …

کریستیانو رونالدو ۳۰ ساله در سال ۲۰۰۳ به عنوان بازیکنی مستعد تنها در ازای ۱۲ میلیون پوند به منچستریونایتد ملحق شد و در این تیم پله‌های ترقی را طی کرد و در نهایت بازی‌های درخشان او سبب شد تا در سال ۲۰۰۹ رئال‌مادرید در ازای ۸۰ میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. این مهاجم پرتغالی در رئال هم تبدیل به بازیکنی کامل‌تر شد و در نهایت هم توانست با پشت‌ سر گذاشتن لیونل مسی در دو سال اخیر دو بار متوالی عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص دهد.

رونالدو در مصاحبه‌ای که با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» داشت، از پنج بازیکنی که پتانسیل تبدیل شدن به یک سوپراستار در دنیای فوتبال را دارند نام برد. وی گفت: بازیکنان زیادی هستند که پتانسیل تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ را دارند که برای مثال می‌توانم به مارتین اودگارد از رئال‌مادرید اشاره کنم. او ۱۶ ساله و هنوز جوان است، ولی می‌توانید ببینید که چه بازیکن خوبی است. ادن اِزار هم یکی دیگر از آن بازیکنان است، شماره «۷» منچستریونایتد یعنی ممفیس دپای هم بازیکن خوبی است. همچنین پل پوگبا و شاید نیمار هم توانایی تبدیل شدن به یک فوق‌ستاره را دارند.

رونالدو که با منچستریونایتد سه بار فاتح لیگ برتر شد و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرد، با رئال هم یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در فصل ۱۲-۲۰۱۱ هم با کهکشانی‌ها فاتح لالیگا شد. کریس در بین بازیکنانی است که سه بار یا بیشتر توپ طلا را از آن خود کرده‌اند که عبارتند از لیونل مسی، یوهان کرایف، میشل پلاتینی و مارکو فن‌باستن.
منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا