جیمیل در پاسخگویی به ایمیل‌ها به شما کمک می‌کند

به گزارش موبنا، گوگل همچنان تلاش می‌کند این ابزار موبایلی را ارتقا دهد و در همین راستا گزینه جدیدی را با نام Smart Reply به Inbox by Gmail اضافه کرده است تا کاربران بتوانند با سرعت بیشتر به ایمیل‌های خود جواب دهند. این قابلیت جدید پس از دریافت هر پست الکترونیکی محتوای آن را مورد …

به گزارش موبنا، گوگل همچنان تلاش می‌کند این ابزار موبایلی را ارتقا دهد و در همین راستا گزینه جدیدی را با نام Smart Reply به Inbox by Gmail اضافه کرده است تا کاربران بتوانند با سرعت بیشتر به ایمیل‌های خود جواب دهند.

این قابلیت جدید پس از دریافت هر پست الکترونیکی محتوای آن را مورد تحلیل قرار می‌دهد و سپس سه نمونه پیش‌فرض برای پاسخگویی به پست الکترونیکی را در اختیار کاربر می گذارد تا با انتخاب آن بتواند به سرعت جواب ایمیل را بدهد.

به عنوان مثال، اگر شما پست الکترونیکی در مورد یک محصول یا فایل در اختیار گرفته باشید، سیستم Smart Reply سه نمونه پاسخ زیر را پیشنهاد می‌دهد: آن را برای شما ارسال خواهم کرد، می‌بایست به دنبال آن بگردم، من آن را در اختیار ندارم.

بر این اساس به محض آنکه هر پست الکترونیکی دریافت می شود، این سیستم به صورت خودکار دست‌کم سه نوع پاسخ را ارایه می‌دهد تا کاربر بتواند با انتخاب یکی از آنها، سریع‌ترین پاسخ را به طرف مقابل بدهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا