گوشی‌های ایسر ساخت هند می‌شوند

به گزارش موبنا، ایسر تصمیم دارد از این پس عبارت «ساخت هند» روی دستگاه‌های آن درج شود تا به عبارت دیگر خط تولید جدید شرکت ایسر در کشور هندوستان راه‌اندازی شود. این شرکت با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که در تلاش است خط تولید و اتصال قطعات گوشی‌های هوشمند خود را به کشور هند …

به گزارش موبنا، ایسر تصمیم دارد از این پس عبارت «ساخت هند» روی دستگاه‌های آن درج شود تا به عبارت دیگر خط تولید جدید شرکت ایسر در کشور هندوستان راه‌اندازی شود.

این شرکت با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که در تلاش است خط تولید و اتصال قطعات گوشی‌های هوشمند خود را به کشور هند انتقال دهد و از ماه آینده کارخانه جدید ایسر در شهر پودوچری فعالیت خود را آغاز کند.

«هیراشی کِی. کوهلی» مدیر شعبه ایسر در کشور هند گفت:‌ «ما در تلاشیم فرآیند اتصال قطعات گوشی‌های هوشمند خود را به شهر پودوچری هند انتقال دهیم. این فرآیند از اواسط ماه دسامبر آغاز می‌شود. ظرفیت ابتدایی این خط تولید در هر فصل ۲۵۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند است که در آینده چند برابر افزایش میابد».

این خبر در حالی منتشر شد که شرکت ایسر به صورت همزمان از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های Liquid Z530 و Liquid Z630S رونمایی کرد و توضیح داد این دو محصول با قیمت ۱۰۵ و ۱۶۵ دلار عرضه می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا