مشخصات Galaxy A9 سامسونگ لو رفت

به گزارش موبنا، مرکز Zauba وظیفه کنترل محصولات صادراتی و وارداتی به هند را برعهده دارد و سایت اینترنتی آن نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید سامسونگ را هم مورد تحلیل قرار داده است. اگرچه در لیست AnTuTu گفته شده بود که این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است، …

به گزارش موبنا، مرکز Zauba وظیفه کنترل محصولات صادراتی و وارداتی به هند را برعهده دارد و سایت اینترنتی آن نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید سامسونگ را هم مورد تحلیل قرار داده است.

اگرچه در لیست AnTuTu گفته شده بود که این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است، اطلاعات مندرج در سایت Zauba نشان داد Galaxy A9 سامسونگ می‌تواند مشخصات متفاوتی را هم شامل می‌شود.

این گوشی هوشمند در سیستم داخلی سامسونگ با نام SM-A9000 شناخته می‌شود و برای آن نمایشگر ۶ اینچی در نظر گرفته شده است. در این لیست قیمت‌های مختلف برای این گوشی هوشمند اعلام شده است و به همین خاطر می‌توان پیش‌بینی کرد که سامسونگ آن را در مدل‌های مختلف عرضه می‌کند.

بر اساس آنچه که تا امروز منتشر شده است، این دستگاه موبایلی تراشه مرکزی Snapdragon 620 را به همراه هشت هسته پردازشگر شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده گرافیکی Adreno 510، نماشگر ۶ اینچی، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا