همه دستگاه‌های موبایلی به خدمات پرداخت سامسونگ مجهز می‌شوند

به گزارش موبنا، اگر تاکنون چیزی در مورد این سرویس نشنیده‌اید بهتر است بدانید سامسونگ با فناوری جدید خود به صورت بی‌سیم امکان اتصال میان کاربر و ترمینال‌های پرداخت را فراهم می‌کند و به صورت بی‌سیم و کاملا ایمن یک ارتباط مالی برقرار می‌سازد. ایده اصلی مربوط به این سرویس بسیار کارآمد است و سامسونگ …

به گزارش موبنا، اگر تاکنون چیزی در مورد این سرویس نشنیده‌اید بهتر است بدانید سامسونگ با فناوری جدید خود به صورت بی‌سیم امکان اتصال میان کاربر و ترمینال‌های پرداخت را فراهم می‌کند و به صورت بی‌سیم و کاملا ایمن یک ارتباط مالی برقرار می‌سازد.

ایده اصلی مربوط به این سرویس بسیار کارآمد است و سامسونگ هم اکنون آن را برای کاربران کره جنوبی و آمریکا ارایه کرده است تا در آینده نزدیک ساکنان دیگر کشورهای جهان هم بتوانند از این سرویس بهره‌مند شوند.

سامسونگ روز گذشته با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی طرح‌های اصلی خود برای توسعه این سرویس در آینده را مطرح کرد و توضیح داد Samsung Pay یک پلتفرم کارآمد در اختیار کارخانه‌های بزرگ موبایل‌سازی قرار می‌دهد تا دستگاه‌های غیرسامسونگی هم بتوانند به آن مجهز شوند.

در این کنفرانس مطبوعاتی «اینجونگ ریی» مدیر مرکز خدمات سازمانی در بخش موبایلی سامسونگ سخنرانی کرد و توضیح داد که این سرویس پرداخت‌های بی‌سیم می‌خواهد غیرممکن‌ها را ممکن کند.

او گفت در سه ماه نخستی که سرویس مذکور برای کاربران کره جنوبی عرضه شد، این افراد بیش از ۸۸ میلیون دلار پول را با آن جابه‌جا کردند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا