هدفون ۵۰ هزار دلاری عرضه شد

به گزارش موبنا، این محصول جدید یک هدفون پیشرفته است که در شرکت آلمانی Sennheiser ساخته شده و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مدل‌های دیگر این امکانات را شامل نمی‌شوند. به گفته شرکت آلمانی، تنها ۳۰۰ دستگاه از این هدفون منحصر به‌فرد ساخته شده است و به همین خاطر می‌توان پیش‌بینی کرد …

به گزارش موبنا، این محصول جدید یک هدفون پیشرفته است که در شرکت آلمانی Sennheiser ساخته شده و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مدل‌های دیگر این امکانات را شامل نمی‌شوند.

به گفته شرکت آلمانی، تنها ۳۰۰ دستگاه از این هدفون منحصر به‌فرد ساخته شده است و به همین خاطر می‌توان پیش‌بینی کرد قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

نخستین هدفون Orpheus حدود ۲۵ سال قبل ساخته شد. هم‌اکنون شرکت Sennheiser مدل بعدی آن را ساخته است و ادعا می‌کند که محصول جدید آنها بی‌نظیر است.

هدفون جدید که شکل ظاهری قدیمی خود را حفظ کرده است، تمام امکانات مدرن را شامل می‌شود. این دستگاه یک آمپلی‌فایر دستی را در جعبه خود جا داده است که از جنس شیشه ساخته شده است. بدنه این آملی‌فایر از سنگ مرمر یک‌تکه ساخته شده و دستگیره‌های آن هم از جنس فلز و با رنگ کروم است.

نوشته های مشابه

این هدفون در اصل یک سیستم صوتی پیشرفته محسوب می‌شود که به صورت دست‌ساز ساخته شده است و نسبت به سیستم‌های فوق باکیفیت امروزی ۲۰۰ درصد بهتر عمل می‌کند.

شرکت آلمانی اعلام کرد که این هدفون پیشرفته و منحصر به فرد ۵۰ هزار یورو قیمت دارد و البته هر زمان که کاربران تمایلی به ادامه استفاده از آن نداشته باشند، می‌توانند به شرکت سازنده بفروشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا