مایکروسافت باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه کرد

به گزارش موبنا، این باتری توان ۶۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و به عبارت دیگر در حالت عادی می‌تواند باتری کاملا خالی یک گوشی هوشمند پرتوان و قدرتمند را دو بار شارژ کند. این باتری پرقدرت به گونه‌ای ساخته شده است که برای انتقال انرژی به سیستم‌های عامل ویندوز ۱۰ یا ویندوز فون نیاز ندارد و به …

به گزارش موبنا، این باتری توان ۶۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و به عبارت دیگر در حالت عادی می‌تواند باتری کاملا خالی یک گوشی هوشمند پرتوان و قدرتمند را دو بار شارژ کند.

این باتری پرقدرت به گونه‌ای ساخته شده است که برای انتقال انرژی به سیستم‌های عامل ویندوز ۱۰ یا ویندوز فون نیاز ندارد و به عبارت دیگر، با انواع دستگاه‌های موبایلی سازگار است.

خبر خوب این است که مایکروسافت تصمیم گرفته است باتری مذکور را از امروز با قیمت ۲۴.۹۹ دلار وارد بازار کند و به عبارت دیگر برای آن تخفیف ۵۰ درصدی در نظر بگیرد.

این یک اتفاق قابل ملاحظه است و باید گفت باتری‌های مشابهی که تاکنون در بازار جهانی فروخته شدند، هیچ کدام چنین قیمتی نداشتند.

باتری پرقدرت Portable Power DC-21 مایکروسافت در سه رنگ سفید، نارنجی و سبز عرضه شده است و کاربران همچنین می‌توانند آن را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

این باتری هم‌اکنون در فروشگاه‌های مایکروسافت در سراسر جهان فروخته می‌شود و البته از طریق سایت اینترنتی این شرکت هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مایکروسافت می‌گوید برای آنکه شارژ این باتری همراه پر شود حدود ۴ ساعت زمان لازم است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا