فروش ۱۸۰ هزار ساعت Gear S2 در ۸ ساعت

به گزارش موبنا، پیش از این کاربران کره جنوبی استقبال گسترده‌ای از این محصول انجام دادند و این طور که گزارش‌های جدید نشان می‌دهد، ساعت هوشمند Gear S2 در کشور چین هم موج تازه‌ای ایجاد کرده است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که درخواست کاربران چینی برای خرید ساعت هوشمند Gear S2 همچنان در حال افزایش …

به گزارش موبنا، پیش از این کاربران کره جنوبی استقبال گسترده‌ای از این محصول انجام دادند و این طور که گزارش‌های جدید نشان می‌دهد، ساعت هوشمند Gear S2 در کشور چین هم موج تازه‌ای ایجاد کرده است.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که درخواست کاربران چینی برای خرید ساعت هوشمند Gear S2 همچنان در حال افزایش است. این ساعت هوشمند در کشور چین توسط شرکت JD.com عرضه شد و شرکت مذکور اعلام کرد در کمتر از ۸ ساعت بیش از ۱۸۰ هزار دستگاه از آن به فروش رسید.

مدل استاندارد این دستگاه در کشور چین ۲۱۹۸ یوان (۳۵۰ دلار) قیمت گذاری شده است و مدل کلاسیک آ> نیز با قیمت ۲۳۹۳ یوان (۳۸۰ دلار) به فروش می‌رسد.

مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics پیش از این اعلام کرد ساعت هوشمند Gear S2 که هم‌اکنون به صورت همزمان در آمریکا و بریتانیا هم عرضه شده است، به صورت جدی با ساعت هوشمند Apple Watch رقابت می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا