وعده‌های بابک زنجانی برای پرداخت بدهی‌اش تحقق نیافت

با وجود اینکه بابک زنجانی ادعا کرده بود تا روز دوشنبه یا سه شنبه، بخشی از بدهی خود را از طریق بانک های خارجی به خزانه واریز خوهد کرد، پیگیری ها نشان می دهد این وعده تحقق نیافته است. علی اکبر ماهرخ زاد روزچهارشنبه درخصوص پرداخت بدهی بابک زنجانی گفت که پرداخت این بدهی به …

با وجود اینکه بابک زنجانی ادعا کرده بود تا روز دوشنبه یا سه شنبه، بخشی از بدهی خود را از طریق بانک های خارجی به خزانه واریز خوهد کرد، پیگیری ها نشان می دهد این وعده تحقق نیافته است.

علی اکبر ماهرخ زاد روزچهارشنبه درخصوص پرداخت بدهی بابک زنجانی گفت که پرداخت این بدهی به بانک مرکزی و دادگاه مربوط می شود و این دو مرجع ذیصلاح باید آن را تائید کنند.
وی افزود: تاکنون این دو مرجع پرداخت بدهی بابک زنجانی را تائید نکرده و به ما اطلاع ندادند.
مدیر امور حققوقی شرکت ملی نفت خاطرنشان کرد: به نظر من ادعای اخیر بابک زنجانی برای پرداخت بدهی همانند ادعاهای قبلی وی مبنی بر پرداخت بدهی خود در تاریخ مشخص است اما این وعده ها هیچگاه عملی نمی شد.
ماهرخ زاد تاکید کرد: این پرونده جریان طبیعی خود را طی می کند تا بابک زنجانی پاسخ های لازم را داده و مطالبات را پرداخت کند.
به گزارش ایرنا، رسول کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی دوشنبه این هفته مدعی شده بود که موکلش مبلغ یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو از مجموع مطالبات شرکت نفت را پرداخت کرد.
وی گفته بود، از آنجا که مطالبات شرکت نفت شامل دو بخش، یکی پول واریزی از طریق بانک مرکزی و دیگری مبلغ محمولات نفتی بوده است؛ لذا در این تاریخ بدهی آقای بابک زنجانی از بابت پول واریزی وزارت نفت از طریق بانک مرکزی تسویه شد.
منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا