احتمال عرضه Galaxy S7 سامسونگ با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی

به گزارش موبنا، در حال حاضر برخی آزمایش‌ها آغاز شده است تا حسگر گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی در گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرد. منابع آگاه روی شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعات مربوط به تراشه مرکزی و سخت‌افزارهای داخلی این گوشی هوشمند را منتشر کردند. آنها گفتند که سامسونگ برای دوربین …

به گزارش موبنا، در حال حاضر برخی آزمایش‌ها آغاز شده است تا حسگر گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی در گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرد.

منابع آگاه روی شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعات مربوط به تراشه مرکزی و سخت‌افزارهای داخلی این گوشی هوشمند را منتشر کردند. آنها گفتند که سامسونگ برای دوربین دیجیتالی این محصول استراتژی ویژه در اختیار گرتفه است.

گوشی هوشمند Galaxy S6 حسگر ۱۶ مگاپیکسلی داشت و سامسونگ این بار حسگر ۲۰ مگاپیکسلی را برای پرچمدار بعدی خود در اختیار گرفته است.

با این وجود منابع آگاه چینی گفته‌اند که پروژه دیگری در شرکت سامسونگ مطرح شده است تا به موجب آن حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت بالاتر، امکانات بیشتر و حسگر ½ اینچی عرضه شود.

این محصول به آن معنی خواهد بود که هر پیکسل گرفته شده با این دوربین دیجیتالی بزرگتر است و در نتیجه کیفیت نهایی عکس می‌تواند بهتر باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا