سامسونگ سال ۲۰۲۰ از بازار جهانی گوشی بیرون می‌رود

به گزارش موبنا، این پیش‌بینی است که «بِن باجاریان» از مشهورترین تحلیلگران فناوری در جهان انجام داد و اعلام کرد سامسونگ در آینده نزدیک با معضل بزرگ کناره‌گیری سرمایه‌گذاران مواجه می‌شود. سامسونگ این روزها رقبای سرسختی‌ را پیش‌روی خود می‌بیند و البته، شرکت‌های چینی که گوشی‌های ارزان تولید می‌کنند هم به یکی از بزرگترین مشکلات …

به گزارش موبنا، این پیش‌بینی است که «بِن باجاریان» از مشهورترین تحلیلگران فناوری در جهان انجام داد و اعلام کرد سامسونگ در آینده نزدیک با معضل بزرگ کناره‌گیری سرمایه‌گذاران مواجه می‌شود.

سامسونگ این روزها رقبای سرسختی‌ را پیش‌روی خود می‌بیند و البته، شرکت‌های چینی که گوشی‌های ارزان تولید می‌کنند هم به یکی از بزرگترین مشکلات آن تبدیل شده‌اند.

باجاریان گفت: «زمانی که شما سیستم عامل مشابه رقبای خود را وارد بازار می‌کنید، می‌بایست قیمت خود را تا حد امکان پایین بیاورید تا انگیزه کاربران برای خرید محصولات شما افزایش یابد».

او معتقد است رقبای سامسونگ به قدری توانمند هستند که بتوانند گوشی‌های هوشمند پیشرفته اندرویدی را با قیمت ارزان وارد بازار کنند و شرکت سامسونگ را با مشکلات اساسی مواجه سازند.

کارشناسان می‌گویند شرکت‌های موبایل‌ساز این روزها گوشی‌های اندرویدی مشابه سامسونگ را با همان کیفیت و قیمت ارزان‌تر عرضه می‌کنند و سامسونگ می‌بایست هرچه سریع‌تر به فکر راه چاره باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا