باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری روی کمربند شما

به گزارش موبنا، گروهی از مهندسان موفق به ساخت محصول جدیدی شده‌اند که با نام Ion Belt شناخته می‌شود. این فناوری در اصل یک باتری ویژه است که روی کمربند متصل می‌شود و به آن قفل می‌شود. شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را از طریق ورودی USB به این فناوری متصل کنید و به عبارت …

به گزارش موبنا، گروهی از مهندسان موفق به ساخت محصول جدیدی شده‌اند که با نام Ion Belt شناخته می‌شود. این فناوری در اصل یک باتری ویژه است که روی کمربند متصل می‌شود و به آن قفل می‌شود.

شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را از طریق ورودی USB به این فناوری متصل کنید و به عبارت دیگر، به کمک کمربند خود گوی هوشمند را شارژ کنید.

این باتری با کمربند مخصوص خود فروخته می‌شود. کمربند هوشمند ظاهر کاملا معمولی دارد که از جنس چرم و به رنگ مشکلی ساخته شده است و کاربر می‌توان آن را با انواع لباس‌های خود ست کند. البته این کمربند با ظاهر اسپورت خود برای جوانان مناسب‌تر است.

مخترع کمربند هوشمند Ion Belt توضیح داد که این محصول نگرانی کاربران برای شارژ باتری‌های قابل حمل خود را به طور کامل برطرف می‌کند.

این محصول با قیمت ۱۳۹ دلار فروخته می‌ّود و لازم به ذکر است کمپین KickStarter ماه گذشته برای تولید انبوه این کمربند ۵۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا