گوگل ادغام اندروید و Chrome OS را تکذیب کرد

به گزارش موبنا، در گزارش قبلی گفته شده بود سال ۲۰۱۷ میلادی این دو سیستم عامل ادغام می‌شوند و نسخه ترکیبی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد. منابع آگاه همچنین اعلام کردند گوگل فرآیند ادغام این دو پلتفرم را از چند سال قبل آغاز کرده است. «هیروشی لاکهِیمر» مدیر مرکز توسعه اندروید، Chrome OS Chromecast …

به گزارش موبنا، در گزارش قبلی گفته شده بود سال ۲۰۱۷ میلادی این دو سیستم عامل ادغام می‌شوند و نسخه ترکیبی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد. منابع آگاه همچنین اعلام کردند گوگل فرآیند ادغام این دو پلتفرم را از چند سال قبل آغاز کرده است.

«هیروشی لاکهِیمر» مدیر مرکز توسعه اندروید، Chrome OS Chromecast در شرکت گوگل در مقابل این گزارش‌ها موضع خود را اعلام کرد و با انتشار مطلبی روی توئیتر در این زمینه توضیح داد. او همچنین امروز گزارشی را روی وبلاگ رسمی گوگل به انتشار رساند.

در مطلب امروز لاکهیمر گفته شد: «سیستم عامل Chrome OS حضور دارد تا به حیات خود ادامه دهد». او این خبر را منتشر کرد تا یک بار برای همیشه با گمانه‌زنی‌ها در این مورد پایان دهد.

البته این نخستین باری نیست که گفته می‌شود گوگل قصد ادغام دو سیستم عامل مذکور را دارد. این در حالی است که برخی از منابع آگاه همچنین گفته‌اند اپل هم پروژه مشابهی را در دستور کار خود قرار داده است تا Mac OS و iOS را یکی کند.

با این وجود،‌ لاکهیمر به صورت کاملا واضح اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای پایان فعالیت‌های Chrome OS وجود ندارد و سیاست‌های جامع برای توسعه آن اتخاذ شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا