ارسال تجهیزات دفاع هوایی روسیه به ایران

«آناتولی ایسایکین» رئیس شرکت تسلیحاتی «روس ابارون اکسپورت» امروز از ارسال سیستم های دفاع هوایی به ایران خبر داد. ایسایکین رئیس شرکت تسلیحاتی «روس ابارون اکسپورت» که بزرگ ترین شرکت صادر کننده تسلیحات روسیه است، در این باره اعلام کرد: سامانه های دفاع هوایی در فهرست تسلیحات تحریمی ایران قرار نداشته و مسکو آماده است …

«آناتولی ایسایکین» رئیس شرکت تسلیحاتی «روس ابارون اکسپورت» امروز از ارسال سیستم های دفاع هوایی به ایران خبر داد.

ایسایکین رئیس شرکت تسلیحاتی «روس ابارون اکسپورت» که بزرگ ترین شرکت صادر کننده تسلیحات روسیه است، در این باره اعلام کرد: سامانه های دفاع هوایی در فهرست تسلیحات تحریمی ایران قرار نداشته و مسکو آماده است تا آن ها را به ایران ارسال کند.

وی ادامه داد: روسیه آماده است تا سیستم های دفاع هوایی و نیز انواع ویژه ای از تجهیزات الکترونیکی را به ایران ارسال نماید.

مدیر عامل بزرگ ترین شرکت صادر کننده تسلیحات روسیه تصریح کرد: مسکو در حوزه های فوق با برقراری روابط با ایران، این نوع از تسلیحات را در اختیار ایران قرار خواهد داد.

نوشته های مشابه

پنجم آبان ماه سال جاری، ایسایکین اعلام کرده بود که روسیه در حال به روز رسانی سامانه های پدافند هوایی اس-۳۰۰ بوده و امیدوار است بتواند آن ها را به ایران ارسال نماید.

وی تأکید کرده بود: چون مدت زمان زیادی از قرارداد اولیه گذشته و این سیستم نیز تغییراتی داشته است، اکنون در حال به روز رسانی آن هستیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا