۹۰ درصد کاربران در رستوران با گوشی خود تماس می‌گیرند

مرکز تحقیقاتی Pew Research به تازگی بررسی را روی ۳۲۱۷ آمریکایی انجام داد که ۳۰۴۲ نفر آنها صاحب تلفن همراه بودند. اگرچه این افراد به صورت دایم آنلاین بودند و در اینترنت حضور داشتند، ولی نظر همه آنها در مورد استفاده از گوشی هوشمند مثبت نبود. بخش اعظم افرادی که در این بررسی حضور داشتند …

مرکز تحقیقاتی Pew Research به تازگی بررسی را روی ۳۲۱۷ آمریکایی انجام داد که ۳۰۴۲ نفر آنها صاحب تلفن همراه بودند. اگرچه این افراد به صورت دایم آنلاین بودند و در اینترنت حضور داشتند، ولی نظر همه آنها در مورد استفاده از گوشی هوشمند مثبت نبود.

بخش اعظم افرادی که در این بررسی حضور داشتند اعلام کردند از نظر آنها مشکلی ندارد حین صحبت کردن با تلفن همراه،‌ در خیابان راه بروند، وارد وسایل حمل و نقل عمومی بشوند، یا در نقطه‌ای از خیابان منتظر دوست خود باشند.

کارشناسان در مورد درست بودند تماس‌های تلفنی در هنگام شام، قرارهای ملاقات، مکان‌های مذهبی، رستوران و … هم سوال کردند. در پایان نظرسنجی ۳۸ درصد کاربران توضیح دادند که استفاده از گوشی هوشمند در این فضاها هم از نظر آنها مشکلی ندارد.

البته ۸۲ درصد کاربران اظهار داشتند استفاده از گوشی هوشمند در این فضاها باعث شده است به ارتباط آنها با اطرافیان آسیب وارد شود. همچنین ۸۹ درصد کاربران هم اعلام کردند که به تازگی در یکی از این فضاها از گوشی هوشمند خود استفاده کرده‌اند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا