قلب این پسر ۱۸ ساله خارج از بدنش است

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، یک پسر ۱۸ ساله هندی به نام Arpit gohil از بدو تولد با مشکل خارج بودن قلب خود از بدن مواجه بوده، اما تا به حال به طرز معجزه آسایی زنده مانده است. گفتنی است: بیماری این فرد extreme ectopia cordis نام دارد که بر اثر آن قلب زیر …

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، یک پسر ۱۸ ساله هندی به نام Arpit gohil از بدو تولد با مشکل خارج بودن قلب خود از بدن مواجه بوده، اما تا به حال به طرز معجزه آسایی زنده مانده است.
گفتنی است: بیماری این فرد extreme ectopia cordis نام دارد که بر اثر آن قلب زیر یک لایه نازک از پوست خارج از قفسه صدری بدن بیمار قرار می‌گیرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، اکثر کودکان بدنیا آمده در اثر این بیماری در روزهای اول تولد در اثر عوارض ناشی از این مشکل جان خود را از دست می‌دهند.
هنگامی که آقای Arpit gohil بدنیا آمد پزشکان زنده ماندن او را بعید دانستند، اما در کمال شگفتی او تا به زنده مانده، اما هر حرکت تکان و یا ضربه ناگهانی می‌تواند منجر به ایست قلبی و مرگ در او شود.
در حال حاضر در دنیا تنها ۱۶۵ مورد خروج قلب از بدن شناسایی شده است.
این پسر هم پا با خانواده خود در مزرعه کار می‌کند و اعلام کرده است هیچ مشکل سلامتی ندارد.
پزشکان حال در نظر دارند با کمک واحدهای خیریه یک عمل جراحی تهاجمی برای باز گرداندن قلب این جوان به مکان اصلی خود انجام دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا