تصمیم جدید سامسونگ برای اخراج گسترده کارمندان

به گزارش موبنا، در حالی که این شرکت کره‌ای از دادن هرگونه پاسخ به این اخبار خودداری کرده است، منابع آگاه اعلام کردند که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا ۱۰۰۰ کارمند خود را در کشور چین بیرون کند. گزارش جدیدی که هم‌اکنون منتشر شده است نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده …

به گزارش موبنا، در حالی که این شرکت کره‌ای از دادن هرگونه پاسخ به این اخبار خودداری کرده است، منابع آگاه اعلام کردند که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا ۱۰۰۰ کارمند خود را در کشور چین بیرون کند.

گزارش جدیدی که هم‌اکنون منتشر شده است نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا کارمندان خود را در سطح مدیران ارشد و مدیران اجرایی اخراج کند تا در هزینه‌های آن صرفه‌جویی شود.

منابع آگاه کره‌ای در این خصوص گفتند: «اولویت اصلی سامسونگ کاهش هزینه‌ها است. به طور میانگین هر کارمندی که عملکرد ضعیف داشته باشد از این شرکت اخراج می‌شود تا جلوی خسارت‌های مالی آن گرفته شود».

البته برخی منابع آگاه توضیح دادن که فرآیند اخراج کارمندان سامسونگ در کشورهای مختلف انجام می‌شود و سامسونگ این کارمندان را از کارخانه‌ها و شعبات مختلف خود بیرون می‌کند.

در برخی گزارش‌ها همچنین گفته شده است که با اجرای این تصمیم حدود ۳۰ درصد از کارمندان سامسونگ در بخش‌های منابع انسانی، مالی و بازاریابی بیرون می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا