روسیه: حمله به ۱۶۲۳ هدف در سوریه

عصر ایران: وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای از آخرین آمار و ارقام حملات یک ماه گذشته این کشور به گروه های تروریستی در سوریه خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است از زمان آغاز حملات روسیه به مواضع تروریست ها در سوریه، بیش از ۱۶۲۳ منطقه مورد هدف قرار گرفته و …

عصر ایران: وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای از آخرین آمار و ارقام حملات یک ماه گذشته این کشور به گروه های تروریستی در سوریه خبر داد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است از زمان آغاز حملات روسیه به مواضع تروریست ها در سوریه، بیش از ۱۶۲۳ منطقه مورد هدف قرار گرفته و نابود شده اند.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه از این مراکز هدف قرار گرفته شده ۲۴۹ مرکز ایست بازرسی و ۵۱ هدف شامل مراکز آموزشی گروه های تروریستی در سوریه بوده است.

روسیه تنها مواضع گروه داعش را مورد هدف قرار نمی دهد و در طی این مدت حملاتی را نیز به گروه های مسلح مخالف حکومت سوریه که تحت حمایت کشورهای غربی و عربی منطقه قرار دارند، صورت داده است.

نوشته های مشابه

همچنین روس ها در طی این مدت مواضع گروه جبهه النصره (وابسته به القاعده) را که رقیب داعش محسوب شده و مناطقی را در سوریه تحت کنترل دارند ، نیز هدف قرار داده اند.

مقام های نظامی در مسکو هفته گذشته گزارش خبرگزاری رویترز مبنی بر کشته شدن ۳ سرباز روس در جنگ داخلی سوریه را تکذیب کردند. روسیه می گوید هیچ نیروی زمینی در سوریه ندارد و تنها مشاوران نظامی روسی در مبارزه با گروه های تروریستی به نظامیان ارتش سوریه مشاوره می دهند.

روسیه اعلام کرده است حملات این کشور به گروه های تروریستی در سوریه ممکن است در ۳ – ۴ ماه آتی نیز ادامه یابد و این کشور اقدام به اعزام نیروهای زمینی به سوریه نخواهد کرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا