نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان تا ۳ ماه دیگر عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، ماه گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دهد نمونه اولیه این گوشی‌ها ساخته شده است. منابع آگاه همچنین اعلام کردند نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در این طرح برای ژانویه ۲۰۱۶ آماده شده است و به عبارت دیگر کاربران جهانی می‌توانند در کمتر از سه ماه آینده گوشی هوشمندی خریداری کنند که …

به گزارش موبنا، ماه گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دهد نمونه اولیه این گوشی‌ها ساخته شده است. منابع آگاه همچنین اعلام کردند نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در این طرح برای ژانویه ۲۰۱۶ آماده شده است و به عبارت دیگر کاربران جهانی می‌توانند در کمتر از سه ماه آینده گوشی هوشمندی خریداری کنند که بدنه آن متصل به نمایشگر لمسی به راحتی خم می‌شود.

امروز گزارش جدیدی منتشر شد که لیست بازارهایی که قرار است این گوشی هوشمند در آنها عرضه شود را هم شامل می‌شد. این گزارش نشان داد گوشی هوشمند Project Valley در مرحله نخست به صورت همزمان در بریتانیا، آلمان، ایتالیا، کشورهای اسکاندیناوی، فنلاند، هلند و کره جنوبی عرضه می‌شود.

منابع آگاه همچنین گزارش دادند گوشی مذکور هم اکنون با نام اختصاصی SM-G929F در سیستم داخلی سامسونگ شناخته می‌شود و مراحل تکمیل آن به پایان رسیده است.

این لیست نشان داد کاربران آمریکایی فعلا شانس خرید نخستین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر جهان را ندارند. با این وجود پیش‌بینی می‌شود سامسونگ پیش از عرضه نهایی،‌ تصمیمات جدید اتخاذ کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا