معرفی رسمی بزرگترین تبلت سامسونگ با وزن ۲.۶ کیلوگرم

به گزارش موبنا، این تبلت که با نام Galaxy View شناخته می‌شود نمایشگر ۱۸.۴ اینچی از نوع TFT LCD را در اختیار گرفته است و تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با تراکم ۱۲۳ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش می‌گذارد. این رایانه لوحی با وجود آنکه اندازه بزرگی دارد، به راحتی حمل …

به گزارش موبنا، این تبلت که با نام Galaxy View شناخته می‌شود نمایشگر ۱۸.۴ اینچی از نوع TFT LCD را در اختیار گرفته است و تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با تراکم ۱۲۳ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش می‌گذارد.

این رایانه لوحی با وجود آنکه اندازه بزرگی دارد، به راحتی حمل می‌شود. وزن این رایانه لوحی ۲.۶۵ کیلوگرم اعلام شده است و طول،‌ عرض و ضخامت آن به قرار زیر محاسبه می‌شود: ۲۷۵.۸، ۴۵۱.۸ و ۱۱.۹ میلیمتر.

قاب چرمی این رایانه لوحی بزرگ به گونه‌ای ساخته شده است که به کاربر امکان می‌دهد به راحتی آن روی میز قرار دهد. این قاب چرمی تبلت را با دو زاویه متفاوت روی میز نگه می‌دارد.

شرکت سامسونگ همچنین توضیح داد باتری این رایانه لوحی با توان ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساخته شده است و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۸ ساعت انرژی برای پخش مداوم فایل‌های تصویری در خود نگه دارد. تبلت بزرگ سامسونگ همچنین اسپیکرهای استریوی ۴ واتی را در خود جا داده است.

از دیگر مشخصات به کار رفته در این محصول می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی، تراشه مرکزی Exynos 7580، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، ورودی کارت حافظه microSD، دوربین سلفی ۲.۱ مگاپیکسلی، بلوتوث ۴.۱، گیرنده Wi-Fi، گیرنده LTE و نانو سیم‌کارت اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا