منتظر به‌روزرسانی بزرگ Xbox One باشید

به گزارش موبنا، مایکروسافت در جریان معرفی بازی جدید Halo 5: Guardians این خبر را منتشر کرد و توضیح داد به‌روزرسانی مذکور در تاریخ ۱۲ نوامبر انجام می‌شود. «فیل اسپنسر» مدیر مرکز Xbox مایکروسافت اعلام کرد در تاریخ ۱۲ نوامبر یعنی حدود دو هفته دیگر نسخه ویژه سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای کنسول بازی Xbox …

به گزارش موبنا، مایکروسافت در جریان معرفی بازی جدید Halo 5: Guardians این خبر را منتشر کرد و توضیح داد به‌روزرسانی مذکور در تاریخ ۱۲ نوامبر انجام می‌شود.

«فیل اسپنسر» مدیر مرکز Xbox مایکروسافت اعلام کرد در تاریخ ۱۲ نوامبر یعنی حدود دو هفته دیگر نسخه ویژه سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای کنسول بازی Xbox عرضه می‌شود.

اوایل ماه جاری میلادی گفته شده بود این به‌روزرسانی برای تمام کاربران رایگان است و ضمن ارایه ویندوز ۱۰ برای این دستگاه، فضای داخلی Xbox One، خدمات آن و کاربری این دستگاه به طور کامل تغییر می‌کند.

با این به‌روزرسانی صاحبان Xbox One می‌توانند به گروه‌های مختلف بپیوندند، دوستان و اطرافیان را به لیست خود اضافه کنند، آخرین پیام‌های ارسال شده از سوی آنها را ببینند و مدیریت بیشتری را در جریان پیشبرد مراحل مختلف بازی اعمال کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در این به‌روزرسانی ارایه می‌شود Backward Compatibility نام دارد. این قابلیت هم‌اکنون به صورت آزمایشی در طرح Xbox One Preview عرضه شده است و نسخه نهایی آن به‌زودی برای عموم کاربران ارایه خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا