پادکست به زودی وارد سرویس موسیقی گوگل می‌شود

به گزارش موبنا، کاربران هم‌اکنون می‌توانند با پرداخت ماهانه ۹.۹۹ دلار کلیه موسیقی‌های ذخیره شده در این سرویس را به صورت رایگان در اختیار بگیرند و از بین ۳۰ میلیون فایل صوتی که در این کتابخانه دیجیتالی بزرگ ارایه شده است، آنچه را که می‌پسندند بارگذاری کنند.

ولی گوگل تصمیم دارد یک به‌روزرسانی بزرگ برای این سرویس انجام دهد و پادکست را هم به مجموع فایل‌های صوتی موجود در سرویس Play Music اضافه کند.

برای مدت‌های طولانی گوش دادن به پادکست در دستگاه‌های اندرویدی دشواری‌های فراوانی داشت و کاربران این دستگاه‌ها هرگز یک مجموعه جامع در اختیار نداشتند تا بتوانند فایل‌های صوتی را به صورت یکجا در اختیار بگیرند.

باید توجه داشت که سیستم پیش‌فرض ابزار کاربردی Play Music که روی گوشی‌های اندرویدی ارایه می‌شود امکان پخش پادکست را فراهم نمی‌کند. ولی گوگل به‌زودی یک به‌روزرسانی در این زمینه ارایه می‌دهد تا پادسکت هم در ابزار مربوطه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

«الیاس رومان» مدیر مرکز Play Music گوگل در جریان برگزاری کنفرانس Re/Code توضیح داد که پادکست به آنها امکان می‌دهد تا خدمات گسترده‌تری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.

۱۰۰/

خروج از نسخه موبایل