سری گوشی‌های Galaxy A سامسونگ به‌روز می‌شود

به گزارش موبنا، برخی منابع آگاه اعلام کردند این دو گوشی هوشمند معرفی نشده به احتمال قوی Galaxy A3 و Galaxy A7 هستند. به واسطه بررسی‌های صورت گرفته هم‌اکنون مشخصات فنی این دو محصول منتشر شده است. گوشی هوشمند SM-A310 که به احتمال قوی با نام Galaxy A3 عرضه می‌شود نمایشگر ۴.۷ اینچی با کیفیت …

به گزارش موبنا، برخی منابع آگاه اعلام کردند این دو گوشی هوشمند معرفی نشده به احتمال قوی Galaxy A3 و Galaxy A7 هستند. به واسطه بررسی‌های صورت گرفته هم‌اکنون مشخصات فنی این دو محصول منتشر شده است.

گوشی هوشمند SM-A310 که به احتمال قوی با نام Galaxy A3 عرضه می‌شود نمایشگر ۴.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی را در خود جا داده است. تراشه مرکزی این گوشی هوشمند Exynos 7580 است و چهار هسته پردازنده آن با توان ۱.۵ گیگاهرتز فعالیت می‌کند.

این گوشی هوشمند رم ۱.۵ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخل ی۱۶ گیگابایتی، ‌دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

گوشی دیگر موسوم به SM-A710 که قرار است با نام Galaxy A7 وارد بازار شود مایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و تراشه مرکزی آن Snapdragon 615 است. این گوشی هوشمند ۸ هسته ۱.۵ گیگاهرتزی را شامل می‌شود و همچنین رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، و نسخه ۵.۱.۱ اندروید هم شامل می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا