مایکروسافت گوشی هوشمند Surface را هم می‌سازد

به گزارش موبنا، یک منبع آگاه ادعا کرد نشانه‌هایی از طراحی گوشی هوشمند جدید مایکروسافت در سری محصولات Surface را دیده است و به درستی مشخص شده است که مایکروسافت در حال طراحی Surface Phone است. «دیوید پیرس» از گزارشگران مرکز The Verge به نقل از این منبع آگاه توضیح داد که مایکروسافت طراحی این …

به گزارش موبنا، یک منبع آگاه ادعا کرد نشانه‌هایی از طراحی گوشی هوشمند جدید مایکروسافت در سری محصولات Surface را دیده است و به درستی مشخص شده است که مایکروسافت در حال طراحی Surface Phone است.

«دیوید پیرس» از گزارشگران مرکز The Verge به نقل از این منبع آگاه توضیح داد که مایکروسافت طراحی این گوشی هوشمند را آغاز کرده است. به صورت همزمان خبرگزاری Wired نیز گزارش داد که طراحی این گوشی در دست انجام است و مایکروسافت می‌خواهد این سری از محصولات خود را هم به تولید برساند.

منبع آگاه گزارش داد که مایکروسافت هم‌اکنون در حال تکمیل نمونه اولیه این گوشی هوشمند است. این گوشی در مرکزی ساخته می‌شود که پیش‌تر وظیفه تولید Surface Book را داشت.

البته هنوز مشخصات گوشی هوشمند Surface Phone اعلام نشده است. ولی مراکز خبری بر این باورند که اگر این پروژه در دستور کار مایکروسافت قرار بگیرد، به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون آن منتشر می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا