موتورولا گوشی با نمایشگر نشکن عرضه کرد

به گزارش موبنا، به همین دلیل موتورولا نمایشگر جدید ۵.۴ اینچی نشکن مبتنی بر فناوری  ShatterShield را با کیفیت Quad HD تولید کرده و گوشی جدید خود را به آن مجهز کرده است. به گفته این شرکت آمریکایی که هم‌اکنون یکی از شعبات شرکت چینی لنوو محسوب می‌شود، این نمایشگر نشکن به گونه‌ای ساخته شده …

به گزارش موبنا، به همین دلیل موتورولا نمایشگر جدید ۵.۴ اینچی نشکن مبتنی بر فناوری  ShatterShield را با کیفیت Quad HD تولید کرده و گوشی جدید خود را به آن مجهز کرده است.

به گفته این شرکت آمریکایی که هم‌اکنون یکی از شعبات شرکت چینی لنوو محسوب می‌شود، این نمایشگر نشکن به گونه‌ای ساخته شده است که همراه با گارانتی چهار ساله در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا اگر در این دوره زمانی هر مشکلی برای نمایشگر گوشی پیش آمد، کاربر به صورت رایگان آن را عوض کند.

موتورولا توضیح داد تمام قطعات این نمایشگر و لنزهای گوشی از نوعی شیشه ضدضربه و ضدخش ساخته شده‌اند و کاربر هنگام سقوط گوشی هیچ نگرانی نخواهد داشت.

شرکت موتورولا برای آنکه مقاومت نمایشگر Droid Turbo 2 را نشان دهد، در یک تصویر ویدیویی گوشی جدی خود را به همراه آیفون اپل از یک فاصله مشخص رها کرد و نشان داد که چگونه محصول موتورولا سالم می‌ماند و در عوض نمایشگر گوشی اپل تکه تکه می‌شود.

البته موتورولا می‌گوید که بدنه گوشی جدید ضدشوک و ضربات احتمالی نیست و به همین خاطر اگر آن را رها کنید ممکن است برای بقیه بخش‌های بدنه مشکلی به وجود آید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا