مشخصات کامل Galaxy View منتشر شد

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی بزرگ نمایشگر ۱۸.۴ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت FullHD و با تراکم ۱۲۰ پیکسل در هر اینچ مربع پخش می‌شود. تراشه مرکزی این تبلت Exynos 7580 سامسونگ است که هسته‌های آن با توان ۱.۶ گیگاهرتز فعالتی می‌کنند. مراکز فروش این محصول …

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی بزرگ نمایشگر ۱۸.۴ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت FullHD و با تراکم ۱۲۰ پیکسل در هر اینچ مربع پخش می‌شود. تراشه مرکزی این تبلت Exynos 7580 سامسونگ است که هسته‌های آن با توان ۱.۶ گیگاهرتز فعالتی می‌کنند.

مراکز فروش این محصول تبلت جدید سامسونگ را با نام Carmen2 معرفی کردند. تصاویر منتشر شده از این رایانه لوحی نشان می‌دهد که این محصول رم  گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد که البته کاربران با استفاده از کارت microSD می‌توانند ظرفیت آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند.

برای این تبلت بزرگ دوربین سلفی ۲.۱ مگاپیکسلی با کیفیت FullHD در نظر گرفته شده است و البته دوربین اصلی در قسمت پشتی آن وجود ندارد.

این رایانه لوحی باتری قوی ۵۷۰۰ میلی‌آمپری دارد که با هر بار شارژ می‌تواند به مدت ۸.۵ ساعت مستمر تصاویر ویدیویی را پخش کند.

این تبلت بزرگ یک پایه را در قسمت پشتی خود شامل می‌شود تا کار کردن با آن آسان شود. سامسونگ تصمیم دارد این محصول را با قیمت ۵۹۹ دلار وارد بازار کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا