چرا ایسوس تولید تبلت‌های Nexus گوگل را متوقف کرد؟

موبنا – «جانی شی» مدیرعامل شرکت ایسوس روز گذشته با سایت اینترنتی Trusted Reviews مصاحبه کرد و توضیح داد که چرا مدل جدید گوشی‌های Nexus گوگل را تولید نکرده است. به گزارش موبنا، او در صحبت‌های خود به گوشی Nexus 7 اشاره کرد. همان طور که به خاطر دارید، ایسوس پیش‌تر همکاری‌هایی را با گوگل …

موبنا – «جانی شی» مدیرعامل شرکت ایسوس روز گذشته با سایت اینترنتی Trusted Reviews مصاحبه کرد و توضیح داد که چرا مدل جدید گوشی‌های Nexus گوگل را تولید نکرده است.

به گزارش موبنا، او در صحبت‌های خود به گوشی Nexus 7 اشاره کرد. همان طور که به خاطر دارید، ایسوس پیش‌تر همکاری‌هایی را با گوگل انجام داده بود و در این فرآیند دو مدل از سری تبلت‌های کوچک گوگل را به تولید رساند.

در این همکاری‌ها در سال ۲۰۱۲ میلادی تبلت Nexus 7 را تولید کرد و سال ۲۰۱۳ هم مدل جدیدتر Nexus 10 را در اختیار کاربران جهانی قرار داد.

این تبلت‌ها با کیفیت بسیار بالا ساخته شدند، امکانات سخت‌افزاری آنها بسیار پیشرفته بود، طراحی زیبا را شامل می‌شدند، آخرین نسخه اندروید روی آنها نصب شده بود و البته مهم‌تر از همه قیمت بسیار مناسبی داشت.

متاسفانه در سال ۲۰۱۴ میلادی گوگل تولید سری تبلت‌های Nexus 7 را متوقف کرد و با ترکیب آنها تبلت Nexus 9 را در اختیار کاربران جهانی گذاشت که این محصول در شرکت HTC به تولید رسید.

سرانجام در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت اعلام کرد که تبلت چندگانه Pixel C را به صورت داخلی به تولید رسانده است. این محصول یک مینی تبلت است که گوگل در نظر دارد در آینده نزدیک آن را معرفی کند.

«جانی شی» توضیح داد که این تصمیم‌گیری‌های گوگل باعث شد تا در نهایت ایسوس به تولید سری جدید تبلت‌های Nexus ادامه ندهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا